Į pradžią Apie mus Spauda ir leidyba Originalios dovanos Print on demand Kontaktai

Laima Unterhauser
 
Marketingo tyrimai
 
Kaina: 4,60 Eur
ISBN9955-722-06-1
Leidėjas: Ciklonas
2006
Puslapių skaičius: 144
Formatas: A5

Mokomojoje knygoje išdėstyta teorinė medžiaga apie marketingo ir rinkos tyrimus, jų metodologiją, atlikimo techniką, o lygiagrečiai su ja – klausimai diskusijoms, praktinės užduotys, papildančios teorines marketingo tyrimų žinias. Pabaigoje pateikiami marketingo tyrimo dalyko kursinio darbo rengimo metodiniai nurodymai. Knyga naudinga aukštųjų mokyklų vadybos ir verslo administravimo studijų krypties studentams, besimokantiems kaip teisingai bei kokybiškai organizuoti ir atlikti marketingo tyrimus.

  
© 2017 Visos teisės saugomos UAB „Ciklonas“